اين روزها جستجوي آنلاين رستوران ها در فضاي مجازي و اينترنت به يک روش معمول و رايج تبديل شده است. بنابراين يک رستوران بايد در فضاي مجازي و اينترنت حضور پررنگ و قوي داشته باشد. تقريبا اکثر مردم داراي شبکه هاي اجتماعي هستند. با توجه به اين موضوع، صرفاً استفاده کردن از رسانه هاي اجتماعي به عنوان يک بستر بالقوه بازاريابي براي رستوران ها منطقي است. با اين وجود، حضور آنلاين تنها به معناي ايجاد صفحات رسانه هاي اجتماعي و يا ادغام رستوران شما با سيستم عامل هاي مختلف تحويل آنلاين نيست، بلکه شامل ايجاد يک سايت اطلاع رساني درباره رستوران ها نيز ميباشد.
اين يک نقطه آغازين ارتباط بين رستوران ها و مشتريان شما خواهد بود.
دقت به اين نکات سبب
در حال حاضر داشتن يک سايت قوي براي رستوران از اهميت ويژه اي برخوردار است. داشتن سيستم آنلاين به شما در جذب مشتري و تهيه يک CRM قوي از مشتريان کمک ميکند.
يک وب سايت قوي به رستوران شما اين امکان را ميدهد تا برنامه اپليکيشن هاي موبايلي و سفارش آنلاين را براي رستوران خود فعال کنيد. سفارش غذابه صورت اينترنتي باعث ميشود تا شما بتوانيد به مشترياني دورتر از محل رستوران خود خدمات ارائه دهيد.
در اينجا روش هايي وجود دارد که ميتوانيد از سايت رستوران خود براي جذب مشتري و همچنين افزايش فروش خود استفاده کنيد.
سايت يک رستوران يکي از راه هايي است، که ميتواند در اين زمينه به شما کمک کند. اين امر سبب خواهد شد تا شما با بهترين روش ممکن با مشتريان خود در ارتباط باشيد. سايت رستوران بايد کاملا آموزنده و بهينه سازي شده باشد و تمامي اطلاعات لازم را در اختيار مشتري قرار دهد. اين وب سايت بايد به صورت مداوم آپديت شود، تا مشتريان متوجه تغييرات در رستوران شما بشوند.
داشتن يک وب سايت اعتبار رستوران شما را تا حد زيادي افزايش ميدهد.
مهمترين مواردي که هنگام ايجاد سايت بايد رعايت شود عبارتند از:
داشتن سايت رستوران، فروش آنلاين شما را به طرز باورنکردني افزايش مي دهد. از اين رو، مشتريان براي سفارش از رستوران شما مجبور نيستند، فقط به پلت فرمهاي تحويل آنلاين تکيه کنند. از اين رو اطمينان حاصل کنيد که دکمه “سفارش اکنون” قابل مشاهده است و به درستي در سايت شما قرار دارد. عموماً قرار دادن دکمه در گوشه بالا سمت راست، با رنگ هاي متضاد، توجه مشتريان را به خود جلب خواهد کرد. فرايند سفارش آنلاين را ساده کنيد تا مشتريان بتوانند سفارش را با چند کليک انجام دهند.
جزئيات مربوط به مشتري مربوط به مشتري و سفارشات آن ها را در يک پايگاه جامع اطلاعاتي ذخيره کنيد. شما ميتوانيد با کمک اين بانک اطلاعاتي، از طريق پيام کوتاه و بازاريابي از طريق ايميل براي تبديل کردن به مشتريان وفادار، استفاده کنيد.
شما ميتوانيد آخرين اخبار و محصولات جديد شرکت را از طريق
با تجهیزات آشپزخانه پویا صنعت آشنا شوید
دستگاه کباب زن اتوماتیک مدل PS400H
افزايش فروش رستوران با تبليغات در اينستاگرام
مراحل راه اندازي رستوران و رستوران داري از صفر تا صد